Thursday 8 May 2014

Review Pertama # 3 ceritera dalam sebuah rasa

Salam buat semua yang membaca.
eh. jawab salam dulu ye kakak kakak adik adik :)

Hari ni nak review novel yang panaih panaih lagi kuaq dari PWTC
 tenkiu bery mucho kepada "pai" sebab belikan. *hewhew


#Kimbap Baju kurung Firus-Amany

Best tak best cita ni tahap tatau la bila sama plak dengan cita dalam hidup aku.
tapi semua tu waktu sekolah menengah. DG pula *DG heroin. waktu universiti atau kolej. Punya obses DG ni dengan Izzat, sanggup tunggu izzat sampai sepuluh tahun. dan sangat bebaloi sebab last last izzat dapat jugak dekat DG.. bak kata Mimi, Thanks to najiha.

tapi betul la kata orang Allah temukan kita dengan orang yang salah dahulu..sebelum orang yang betul baru datang. Dan dalam kes DG ni ada hikmah Izzat :
1. tak nampak DG dari awal sebab waktu tu diorang tak matured. 
2. Lagi senang jumpa restu keluarga
3. Izzat pula yang kejaq DG

so cute of DG and Izzat :) 

# ice - nirrossete 

KIV

# tapai pulut daun getah- Faziela

Tengku Reza Azahari or EE ni memang sangat menarik aku rasa. 
1. ada kawan baik nama pijie 
2. asyik bejodoh dengan aza
3. suka makan tapai
4. aku tak nampak dia, tapi dia so cute

kisah EE dan aza kalau ikot ada ka realiti cam tu?? tapi tak mustahil kan.
Jodoh pertemuan di tangan Allah
macam mana EE ada untuk aza. macam tu aza untuk EE

Dulu aku rasa hero hero novel Syud memang menarik perhatian. sekarang rasanya faziela pulak duk buat hati aku huru hara. haha..

oke.kembali kepada realiti. setakat ni review aku. just nak share memang senyum je baca novel ni. Hilang penat balik keja. hewhew 

-the end-

No comments:

Post a Comment