Google+ Followers

Tuesday, 20 May 2014

Sekadar Perkongsian :)

Salam buat semua yang membaca,

entry kali ni mungkin agak taching bagi setengah pihak
tapi mungkin lagi setengah akan rasa biase biase je
*takpayah ulas lanjut

baru baru ni aku bukak fb yakni facebook
al semua orang tahu, Fb ni ibarat diary yang di letak depan meja kita..nak bagi orang baca
semua orang akan tahu hari ni buat apa, dapat apa, makan apa, minum apa dll.

bagi pendapat aku tak salah pun kalau nak tulis status,
* Alhamdulillah, hari ni hubby bagi bunga besaq van :)
* Yeay, baby bergerak gerak
* eh eh dapat surat tawaran ke london laaa...
*makan dip dip la hari ni..

ok.memang bagi aku, tak salah pun nak tulih camtu..tapi dalam kita tak sedar, dalam kita seronok beronok2
ada orang, 
nak belajar sampai degree pun susah
nak beli kepci pun menabung, apatah lagi *dipdip
kena kata sebab tak kawen kawen lagi :(
kawen lama tapi susah nya nak dpt anak :( :(
suami pulak panas baran (T_T)

pernah kau pikir semua tu??
pernah tak kau fikir, kau tayang semua yang ALLAH bagi tu 
ada orang lain teringin, sedih..
sedangkan kau seronok,

bila di nasihat, engkau kata 
"alah dia tak nak usaha"

memang makang penampaq lee.. :(
sedeh dengan orang mcm ni..

pendapat aku, tak salah pun nak express kan rasa kita,
cuma berpada pada.
ingat apa yang kita buat semua akan di hisab

aku bukan pandai sangat bab-bab agama ni,seriusly speaking
tapi aku akan cuba "pedho" untuk bab bab mcm ni
kalau kau try sekali pun bagus :) :)

the end

*pedho= jaga

No comments:

Post a Comment